ico fb
Reducir
Reiniciar

NOTÍCIES I NOTES

Valencia Parque Central Alta Velocidad 2003 S.A.

El PAI Parc Central se sotmet a informació pública

València, 30 de enero de 2013.- El Diari Oficial de la Comunitat Valenciana publica hui l'anunci de l'acord adoptat pel ple municipal de l'Ajuntament de València el passat 28 de desembre per a sotmetre a informació pública el PAI Parc Central del PRI A.4-1.

Amb la publicació d'este anunci s'obri un període de 20 dies hàbils per a la presentació d'al•legacions al Programa de l'Actuació Integrada, el document tecnicojurídic que preveu la Llei Urbanística Valenciana per a desenvolupar les obres d'urbanització previstes en el planejament.

planoProjecte d´Urbanització del PAI Parc Central. Usos del sòl

La documentació del PAI pot consultar-se a través de la web de l'Ajuntament de València www.valencia.es i en l'oficina municipal d'informació urbanística, situada en la planta baixa de l'edifici de l'antiga Fàbrica de Tabacs ubicada en el carrer Amadeo de Savoia, núm. 11 de València, on podran formular-se les al•legacions al contingut de la dita documentació.  Una vegada realitzat l'estudi i resolució d'al•legacions, el PAI tornarà al ple municipal per a la seua aprovació.

pdfProyecto de Urbanización

C/ San Vicente Mártir 171, 1er Piso (Est. Joaquín Sorolla) 46007 (Valencia)
+34 96 351 08 88sociedad@valenciaparquecentral.es
logo min fomento
logo gva
logo valencia
logo adif altavelocidad
logo adif
logo renfe
  • Última actualizació web: Dimarts 23 Abril 2024.